tessabente.reismee.nl

Het eerste weekend

Zo, het eerste weekend zit erop. Inmiddels over onze jetlag heen & het ritme een beetje gevonden.

Zaterdag zijn wij met 2 andere studenten nog even gaan shoppen & lunchen.

Vandaag zijn wij op jeepsafari geweest, lees prive jeepsafari! Met 1 auto, inclusief de grote surinaamse bestuurder, gingen wij op pad. Uiteraard eerst langs een aantal tentjes, want in Suriname kun je uiteraard geen honger lijden!! Ineens gingen wij van de weg af, daar konden wij achter in de pick up zitten. Na een wilde tocht door de bush bush, kwamen wij langs een aantal inheemse dorpjes. Daar bezochten wij een basisschool, kerk, vakantie-oord en een aantal kreekjes en een super mooi tropisch regenwoud!!

Op de terugweg remde de plotseling de grote surinamer, verschrikt keken wij op, en zagen daar een anaconda van ruim 4 meter over het asfalt slangen..helaas te laat om een foto te maken, want wij waren natuurlijk in shock!

Net alles ingepakt voor onze vijfdaagse trip naar de jungle, back to basic! Over vijf dagen dus een nieuw blogverhaal!

Tot dan!

Karin

Heel veel plezier meiden, ik kijk uit naar het reisverslag

Ingrid

Veel plezier deze week en doe alsjeblieft heeeeeeeel voorzichtig !! Ik kijk uit naar vrijdagavond dat jullie weer heelhuids terug zijn. Dikke kus xxxx

Ramon

Zijn jullie in bad geweest met hem? Huh wat? Hahaha grappie!! Leuk verhaal dames, geniet van de back to basic dagen!!! Liefde!

opa en oma

Hoi Tessa Dit gaat echt een superweek worden. Wij wensen jou en Bente veel plezier deze week. Wij kijken uit naar je reisverslag .Liefs van ons xx x

Esther

Hoi Tes en Bente, leuk om jullie te volgen via de blog. Jullie maken vast heel veel foto's en we zullen bij thuiskomst een week vrij plannen om alles te bekijken:) Heel veel plezier in de jungle, pas op voor enge beesten en anders heel hard hollen! Gerniet ervan en kom heelhuids terug uit het regenwoud! xx

Elly Hendriks

Wat een leuk verslag met de grote Surinamer Veel plezier in de Jungle????????

Philip

Veel plezier met de workshop spinnen en overige insecten e.d..

joyce

Veel plezier en succes met die slangetjes...????

Floris papa

Hoi Meiden,

wat fijn om zo jullie reis te kunnen volgen, pas goed op elkaar en geniet van elk moment!

wil

Hoi tessa en bente,

Even jullie reisverslag gelezen.geweldig wat een ervaring.
En wat een prachtfoto's .En nu gaat het echte leven morgen beginnen.Ook spannend. Heel veel plezier en geniet ervan.

Groetjes van rob,wil,lse